Dihanje

Dihanje je zelo pomembni dejavnik.

Pomembno pravilo, ki si ga je treba zapomniti;

  • Nikoli ne vdihujte, medtem ko fokusirate blok ali udarec proti nasprotniku. To ne bo le oviralo gibanja, ampak bo tudi povzročilo izgubo moči. Študenti bi morali vaditi tudi prikrito dihanje, da bi prikrili kakršnekoli zunanje znake utrujenosti. Izkušen borec bo zagotovo pritisnil na napad, ko bo spoznal, da je njegov nasprotnik na točki izčrpanosti. Za en premik je potreben en dih, z izjemo neprekinjenega gibanja.

 

  • Stamina in hitrost  Pravilno preprečevanje dihanja preprečuje:
    • Lahkotnost, tesnoba in morebitna omedlevica zaradi dihanja preveč ogljikovega dioksida, ki vodi k hiperventilaciji.
    •  Utrujenost zaradi ne dihanja dovolj kisika, ki vodi do hipoventilacije.

 

  • Priprava telesa, da prejme udarec.  Ustrezen nadzor nad dihanjem s sklepanjem trebuha in dihanja se je ustavil v stanju izdihovanja v kritičnem trenutku: 
    •  zagotavlja močno trebušno steno, ki ščiti vaše notranje organe 
    • preprečuje izgubo zavesti in duši bolečino.
    • Povečajte stabilnost jedra in okrepite hrbtenico, ki povečuje moč udarec proti nasprotniku.